Google הוא אחד השמות המוכרים ביותר בהקשר של חיפוש ופרסום באינטרנט.
לפי תחזיות של מומחים רבים האלגוריתמים לבקרת איכות רק ילכו וישתכללו.
הגולש המבצע חיפוש בגוגל מצפה לקבל את התוצאות העדכניות ביותר - מידת הרלוונטיות של תוצאות החיפוש היא זכות הקיום של מנוע חיפוש.
לכן, לאורך השנים הולך ומשתכלל האלגוריתם של גוגל – זה שאחראי לדירוג של תוצאות החיפוש.
גוגל עושה מאמצים מתמידים כדי לספק לגולשים תוכן איכותי ובאיכות גבוהה.
היא מעדכנת מדי תקופה את האלגוריתם כדי להפוך את תוצאות החיפוש ליותר רלוונטיות.
דירוג האתר בתוצאות החיפוש נקבע ע"י מכלול של שיקולים שנלקחים בחשבון באלגוריתם של גוגל.
גוגל עושה מאמצים מתמידים כדי לספק לגולשים תוכן איכותי ובאיכות גבוהה.
היא מעדכנת מדי תקופה את האלגוריתם כדי להפוך את תוצאות החיפוש ליותר רלוונטיות.
דירוג האתר בתוצאות החיפוש נקבע ע"י מכלול של שיקולים שנלקחים בחשבון באלגוריתם של גוגל.
לפי תחזיות של מומחים רבים האלגוריתמים לבקרת איכות רק ילכו וישתכללו.
אחד החידושים הטכנולוגים של Google, שנועד להלחם באתרים שעושים מניפולציות בכדי לקדם עצמם במנועי החיפוש, הוא עדכון "פנדה".
לא משנה כמה מעניין המאמר שלכם – אם יש בו שגיאות כתיב הוא לא שווה דבר.
הגולשים לא יקראו אותו.
הגהה ודקדוק הם ללא ספק אבני היסוד החשובים ביותר של כתיבת מאמרים.
פנדה ישמח להעניש אותכם על כך ששכחתם לעשות הגהה למאמר שלכם.
האם חשבתם מה קורה כאשר הגולשים מגיעים לסוף המאמר? אל תאבדו אותם בשלב זה.
על פי Google, דרכים פסולות לקידום אתרים הן למשל: שתילת דפים מיותרים באתרים, תוכן שאינו מקורי, שימוש בביטויים שאינם קשורים לתוכן האתר, קושי להתמצא באתר ועוד.
במנועי החיפוש, מה שנקרא "מאמרי ספאם".
עדכון "פנדה" משמש למצוא את האתרים שמנסים לקדם עצמם בדרכים פסולות ולפסול אותם.
העדכון נכנס לתוקפו בפברואר 2011 והוא משפיע על חיפושים בשפה האנגלית בכל העולם.
העדכון נכנס לתוקפו בפברואר 2011 והוא משפיע על חיפושים בשפה האנגלית בכל העולם.
עד שעדכון פנדה יצא לאוויר העולם, ככל שיצרנו יותר תוכן ושילבנו בו קישורים לאתר שלנו, כך השתפר המיקום שלנו בתוצאות החיפוש.
אלא מה? מהר מאוד נוצר מצב של "כתוב ככל יכולתך" – כתיבת תכנים באיכות ירודה שמקדמים את האתר במנועי החיפוש, מה שנקרא "מאמרי ספאם".
עדכון פנדה אמור להילחם במאמרי זבל ולהסיר מתוצאות החיפוש מאמרי ספאם שכאלה.
כתיבת מאמרים לאתרים, היתה ונשארה, פרמטר חשוב במנוע החיפוש.
היום, בעקבות העדכון, יש לשים דגש רב יותר על איכותם.
היום, בעקבות העדכון, יש לשים דגש רב יותר על איכותם.
להלן מספר טיפים לכתיבת תוכן איכותי שיעזור לכם "לנצח" את חוקי הפנדה.
כשאתם כותבים, דמיינו שאתם מדברים לחבר.
המילים פשוט יזרמו לכם בטבעיות ולא תצטרכו לבזבז שעות בחיפוש המילים הנכונות.
דברו בצורה פשוטה ומובנת, בלי מילים מפוצצות.
בקיצור - דברו אל הגולש בגובה העיניים.
המילים פשוט יזרמו לכם בטבעיות ולא תצטרכו לבזבז שעות בחיפוש המילים הנכונות.
דברו בצורה פשוטה ומובנת, בלי מילים מפוצצות.
בקיצור - דברו אל הגולש בגובה העיניים.
היו מלאי תשוקה לגבי הנושא שאתם כותבים עליו.
ודאו שהמאמר שאתם כותבים לא יראה כאילו נכתב מתוך שעמום וחוסר עניין, אחרת גם הקורא ירגיש כך.
העשירו את המאמר בתמונות
תמונות מעשירות את הכתבה ומכניסות הרבה צבע ואור לעיניי הגולשים.
תמונות מכניסים יותר "בשר" למאמרים קצרים מאוד.
חשבו מנקודת מבט של הגולשים
ע"מ "לספק את הסחורה" ולהציע תוכן ופתרונות מעשיים, מומלץ לחשוב ולצפות מראש את הבעיות והשאלות של הגולשים.
לא משנה כמה מעניין המאמר שלכם – אם יש בו שגיאות כתיב הוא לא שווה דבר.
הגולשים לא יקראו אותו.
הגהה ודקדוק הם ללא ספק אבני היסוד החשובים ביותר של כתיבת מאמרים.
פנדה ישמח להעניש אותכם על כך ששכחתם לעשות הגהה למאמר שלכם.
מרביתם של הגולשים נכנסים לאתרים, מרפרפים במהירות , "סורקים" אותם ומחפשים את המידע שהם צריכים.
כדי להקל עליהם , חלקו את המאמר שלכם לפסקאות מסודרות, עם כותרות מעניינות ומסקרנות.
חלקו את המשפטים הארוכים והפכו את המאמר לידידותי וקריא יותר.
אם יש לכם מאמר ארוך מאוד, עדיף לחלק אותו לשני חלקים ויותר.
כדאי לעבור על המאמר כמה פעמים ולמחוק מידע מיותר שחוזר על עצמו.
זכרו, אף גולש לא ישב ויקרא בלוקים ענקיים וארוכים של טקסט.
האם חשבתם מה קורה כאשר הגולשים מגיעים לסוף המאמר? אל תאבדו אותם בשלב זה.
כתבו להם מה אתם רוצים שהם יעשו - הזמנת המוצר או השירות, הרשמה לניוזלטר, מעבר לקריאת המאמר הבא וכו'. סכמו במשפט שיווקי.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה