5.9.2012

Reut One

הפינה "נכנסים לעסקים" - כאן
הפינה "מחשבים" - כאן

בימים אלו של חוסר ודאות,  ניצבות חברות רבות בפני דילמה קשה.
מצד אחד השוק בהאטה  ומצד שני מהלך הפרויקטים ומופע הלקוחות לא נפסק , צריך רק לדעת איך להגיע אליהם וליצור להם כדאיות לרכישה .
כתוצאה מהמצב בוחרות חברות רבות ל"שבת על הגדר" ומקצצות ומאיטות את הפעילות שיווקית, בבחינת שמירה על הקיים, מצב זה מהווה סכנה לעסק ואף יכול להאיץ את ההידרדרות.
דווקא בזמנים שכאלו קיימת חשיבות להתייעלות שיווקית תוך בניה של תוכנית עבודה חכמה המנצלת נכון את הכח השיווקי מכירתי הקיים בארגון עצמו ועושה שימוש באלמנטים שיוווקים חסכניים המביאים מכסימום תוצאה במינימום הוצאה .

המאמץ הארגוני לשמירת לקוחות קיימים מצד אחד והשגת לקוחות חדשים מהצד השני הופך להיות קשה יותר ויותר.
תהליך זה במקביל להתפתחויות הטכנולוגיות יוצר צרכים נוספים וחדשים ממערכות CRM
שהפכו להיות עם הזמן מערכות אסטרטגיות וקריטיות בארגונים.
ארגון שיבחר במערכת הנכונה עבורו ויישם מערכת CRM המכילה את מרבית התכונות החיוניות, יוכל להיות חדשני, לספק רמת שירות גבוהה ללקוחותיו ולהקדים את מתחריו.

CRM, אינה טכנולוגיה, היא אסטרטגיה עסקית, אשר מעמידה את הלקוח ואת ניהול הקשרים איתו במרכז העשייה. לכן יש חשיבות רבה בהיערכות נכונה לקליטת המערכת המצריכה התאמת תפיסה שיווקית ובעקבותיה הגדרת נהלי עבודה ותרבות עסקית מנצחת.

חשיבות מערכת ניהול קשרי לקוחות מתבטא ב- 2 מישורים שונים והם:

גיוס לקוחות חדשים
מטרות מערכות CRM הן להגדיל את כמות הלקוחות החדשים, זיהוי לקוחות פוטנציאלים ואיכותיים, מצוי משאבי שיווק ומכירות ועוד.

שימור לקוחות קיימים
המטרות הן : להקטין את אחוז הלקוחות העוזבים, להגדיל מכירות ללקוחות קיימים והגדת נתח הרווחים מהם ועוד.

אין ספק שהשנים האחרונות היו מעניינות  ומאתגרות מאוד  בתחום ה- CRM, גם  לספקי תוכנות CRM וגם למשתמשים בהם.
בזירה הבינלאומית התגוששות בין ענקי התוכנה Microsoft ו- Salesforce.com הולך ומתעצם, Microsoft הציפה את השוק עם מספר רב של חידושים טכנולוגיים ורבים מהם בתחום ב- CRM, המהדורה החדשה (Microsoft Dynamics CRM 2011) והאופציה החדשה / ישנה של גרסת הענן ,קוראת תיגר ומזמינה את Salesforce.com לקרב ראש בראש.
אמנם במלחמות אין מנצחים, אולם בקרב הזה יש מנצח אחד והוא המשתמש.
המשתמש מקבל מוצרים מעולים, מושקעים עם יכולות עצומות ובמחיר שווה לכל נפש וגם זמין עד מאוד.
גרסת הענן / Hosted / Cloud / Live של Microsoft CRM זמינה גם למשתמש הישראלי.
Salesforce.com מצידה לא נשארת חייבת, ההכרזה שלה על Database.com נחשבת כרעידת אדמה בתחום האינטרנט ובייחוד בתחום הענן.
גם בשוק הישראלי יש הצפה של חברות חדשות שמציעות CRM בכמה שקלים לחודש ואף חינם ויוצרים עודף הצע ובלבול במיוחד לחברות וותיקות , שיצטרכו לעבוד הרבה יותר קשה בכדי לבלוט.

מחשוב ענן
ענן מחשוב או מחשוב בענן (Cloud computing) הוא פיתוח המאפשר להשתמש בכוח עיבוד ומחשוב דרך רשת האינטרנט.
הביטוי "ענן" הוא דימוי לרשת האינטרנט המבוסס על הצורה הגרפית בה מתארים את הרשת בתרשימי זרימה 
בענן המחשוב נמצאים הנתונים והלוגיקה העסקית של מערכות המחשוב בשרתים ובמרכזי מחשבים והם מופעלים מיחידות קצה מרוחקות.
כתוצאה מכך אין המשתמשים צריכים לרכוש ולנהל משאבי ומערכות מחשוב ובמקום זאת שוכרים אותה כשירות מספקים שמעמידים כוח מחשוב שהגישה אליו תהיה מרחוק דרך האינטרנט.
החזון של ענן המחשוב הוא לאפשר למשתמשים להתחבר לכל שירותי המחשוב להם זקוקים באמצעות האינטרנט, באופן דומה להתחברות לרשת חשמל. 
ספק ענן מחשוב או ספק שירותי ענן מחשוב הוא בעל מערכות מחשוב ענן המספקות שירותים לגורמים אחרים.
הספק מפעיל ומתחזק מערכות מחשוב ענן אלה על מנת שיספקו את השירותים באופן סדיר ורציף.
 על מנת למלא את תפקידו נדרש הספק להחזיק מרכזי מחשבים בהם כמות גדולה של משאבי מחשוב ולהיות מיומן בתפעולם.
סף הכניסה לפעולה כספק שירותי ענן הוא גבוה ומחייב השקעות בהיקף רחב.

שרת
למונח שרת (Server) שתי משמעויות הקשורות קשר הדוק ביניהן:
שרת הוא תוכנת מחשב המספקת שירותים לתוכנות אחרות, המכונות תוכנות לקוח (Client).
שרת הוא גם מחשב המריץ תוכנת שרת (אחת או יותר), ומספק שירותים למחשבים אחרים.
תוכנת שרת מתאפיינת בכך שהיא פועלת על בסיס של האזנה לבקשה (request), והחזרת תגובה (response) לבקשה, שניהם בפרוטוקול שנקבע מראש.
כיוון שבקשה עשויה להגיע בכל עת, על תוכנת שרת לפעול תמיד, בהמתנה לבקשה, להבדיל מתוכנת לקוח, שהמשתמש מביא לסיום פעולתה עם גמר השימוש בה.

Follow up
מערכת מעקב משימות המאפשרת ניהול יעיל יותר של זמן איש המכירות וכן גישה ומעקב של מנהל המכירות ברמת כלל אנשי המכירות עם ירידה לרמת אייטם בודד (פגישה/שיחה/משימה) של איש המכירות עם הלקוח. 








Reut One הינה בית פתרונות בתחום מערכות CRM המתמחה ביישום, פיתוח והטמעת מערכות CRM על בסיס שני מוצרים מהמובילים בארץ ובעולם (FollowUp CRM & Microsoft CRM) .

לחברה ניסיון מצטבר של מעל 18 שנים, מעל 1,200 פרויקטים בארגונים שונים, כ- 13,500 משתמשים.

FollowUp CRM הינה מערכת CRM משולבת ורבת עוצמה לניהול השיווק והמכירות, אשר עוצבה לעזור לארגון לבנות ולשמר מערכת יחסים הדוקה עם לקוחותיו. האינטואיטיביות שבה ועיצובה המבריק מאפשרים  לימוד מהיר ושימוש פשוט.

Reut One, לפי דף ה"אודות" של החברה, מרכזת את מיטב האנשים בתחום ה- CRM בעלי ניסיון מעשי עשיר בתחום מערכות ניהול קשרי הלקוחות .
 הצוות כולל מנהלי פרויקטים, אנשי יישום ואנשי פיתוח.










מקורות
ויקדפיה
שיווק לאחר מיתון - לעשות את זה נכון
איזה פונציות נדרשות כיום ממערכת Crm מודרנית?