8.3.2015

מה בין אדוות גלים לחרוזים?

ושוב אני חוזרת עם פוסט על חרוזים חדשים.
למען האמת, כל פעם שאני נתקלת בחרוז חדש (לי לפחות), אני רצה לבלוג לחפש אם כתבתי עליו כבר פעם.
אני כבר מזמן לא מסוגלת לעקוב אחרי החידושים בנושא.

Ripple היא אדווה באנגלית

RIPPLE - חיפוש ב-Google

Ripple הוא גם חרוז, מבית היוצר של PRECIOSA

Preciosa 12mm Ripple Beads x 10 - Matte Antique Brass Copper
החרוז שקוטרו 12 מ"מ ובמרכזו חור אחד (תודה לאל! נמאס לי משני חורים), הוא בעל משטח גלי משני צדדיו (ממש כמו אדווה).

ripple draw foto




החרוז ממש חדש, אבל כבר ניתן למצוא ברשת מעט תכשיטים שנחרזו איתו.

הנה כמה שמצאתי , אפילו הדרכה אחת.

Preciosa Ripple Beads


PRECIOSA Ripple™
הדרכה

תראו את התכשיט  היפה הזה של Kerrie Slade, ממש פשוט לחריזה

Kerrie Slade: Ripples!

PRECIOSA Ripple™ - Kerrie Slade
עוד תכשיטים ממש ממש חדשים שלה עם חרוז הריפל תוכלו לראות כאן.

של Aleksandra Lysenko
PRECIOSA Ripple™

של Ivona Šuchmannová
PRECIOSA Ripple™

PRECIOSA Ripple™ in A Bracelet Design

Helena Chmelíková
PRECIOSA Ripple™ in A Bracelet Design


Spirala Beading
Spirala beading: PRECIOSA Ripple™

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה