7.12.2014

PDF ואתרי אינטרנט

כתבתי לא מעט פוסטים על הישות המופלאה שנקראת PDF, הנה אחד למשל.

בפוסט הז נלמד איך אפשר להפוך דף אינטרנט ל-PDF.
ואז לא משנה אם הדף נעלם, הבלוג נסגר או ששכחתם איפה ראיתם מה שרציתם לשמור - אתם יוצרים עותק ב-PDF ששמור במחשב שלכם עד קץ הימים (או עד שתחליטו שדי נמאס לכם).

באחד הפוסטים שלי, בו הדרכתי סדנה, ביקשה אחת המגיבות לדעת איך היא מדפיסה את הסדנה.
כמובן שיכולתי ליצור PDF, להעלות לגוגל דרייב או לכל אתר איחסון ולתת קישור להורדה.
זה הצריך ממני עבודה נוספת. לכן, הלכתי לחפש דרכים קלות יותר ומצאתי.

יש כמה אתרים ברשת שניתן להמיר דף אינטרנט ל-PDF.
הנה אחד לדוגמא - http://pdfcrowd.com/


בשדה ה- address מקישים את כתובת הדף הרצוי.
אני הכנסתי למשל את דף האינטרנט של הסדנה האחרונה שלי.


מה שנותר הוא רק להקיש על כפתור ה-Convert to Pdf


וה"תוכנה" מתחילה להמיר. יש להמתין מס' דקות קטן.


בסיום, יורד PDF למחשב שלכם.



כמו בכל כלי חינמי שניתן ברשת, ניתן לשדרג עם תוספת תשלום.
בכלי זה, אם נקיש על כפתור ה-Options, 


תיפתח חלונית עם האפשרויות העולות כסף (לא נורא, סה"כ 9.95 דולר לשנה )


לצרכים שלי, הגירסה החינמית מספיקה.

למען הגילוי הנאות אסביר שה- PDF שנוצר אינו נראה כמו PDF של תרשימים שאתם רוכשים למשל.
ה-PDF נראה כמו צילום מסך, אבל זה מספיק טוב.
הנה למשל חלק מה-PDF שיצרתי מהפוסט הקודם שלי:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה