4.6.2013

דרושים נציגי שירות וטלמרקטינג


לפי הויקפדיה - " לפני התפתחות הייצור ההמוני מרבית העסקים היו עסקים קטנים בהם פעלו מוכרים קבועים וקונים קבועים. בסיטואציה זו, התפתחו יחסים בין אישיים בין המוכרים לקונים וכל קונה קיבל
יחס אישי מהמוכר באופן קבוע..."



עם המעבר לצריכה המונית נוצר נתק בין המוכרים לקונים ותחום השיווק התמקד במוצרים ומותגים.
אני חושבת שכולנו חווינו חוויות שירות מגוונות, החל משירות נוראי (שגורם לכעס, עצבים, טריקת טלפון ) ועד לשירות מדהים .
בואו נודה על האמת - רוב חוויות השירות שחווה אזרח ישראלי ממוצע נתפסות כחוויות לא נעימות במקרה הטוב.
מדוע האינטראקציה עם מרכזי שירות הלקוחות נתפסת כמאיימת ויוצרת חששות רבים בקרב הצרכן הישראלי כבר מהרגע הראשון?
הארגונים והחברות משקיעים רבות בנציגי השירות שלהם, בקשרי הלקוחות שלהם,  אז למה אנו מצטיינים בשירות כל כך גרוע?
Source: wolf21.com via CRMIT on Pinterest

תשובה לא תקבלו בפוסט זה, אבל בואו קצת נצחק על המצב



גם אנשי הטלמרקטינג לא רווים עדנה בעבודתם.


זהו כנראה אחד המקצועות השנואים ביותר אבל יש בו, לדעתי, ההיצע הרחב ביותר של הצעות עבודה.

לפי הויקפדיה - טלמרקטינג היא שיטה לשיווק ישיר ולמכירות באמצעות הטלפון.
הטלמרקטינג נחשב למדרגה ראשונית בפרסום.
בשני העשורים האחרונים נעשה שימוש רב באנשי טלמרקטינג גם כדי להעביר מסרים פוליטיים של מפלגות בישראל. חברות רבות מפעילות כיום מחלקות טלמרקטינג פנימיות וחיצוניות לשיווק מוצריהן.
כל מערכת CRM המכבדת את עצמה מכילה בתוכה מודול המטפל בטלמרקטינג ואנשי מכירות.
ארץ מולדתו של הטלמרקטינג היא ארצות הברית.

לטום מייב נמאס שמנסים למכור לו דרך הטלפון. הוא החליט לעשות מעשה.
הוא הסתובב עם מכשיר הקלטה, וברגע שקיבל שיחת טלמרקטינג הוא הדליק את המכשיר והקליט את השיחה

מה שבטוח, שאותו איש טלמרקטינג לא ייעשה יותר שיחות מכירה בחייו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה