31.5.2013

אישה אחת ברשת ועוד, 31.05.2013


בבלוג האישי שלי, "אישה אחת ברשת", בפרויקט "חיים ברשת", הועלו פוסטים חדשים
אתם מוזמנים לקרוא ואם אהבתם, עשו לי לייק.


שיאני גינס

כשטאי היה ילד (כיום הוא נער מתבגר), החלום הגדול שלו היה להיכנס לשיאי גינס.
בכל שנה, ב"שבוע הספר", היינו קונים עוד מהדורה של "ספר שיאי גינס".
הוא ניסה לשבור שיאים בכל מיני נושאים שונים והזויים.
הניסיון האחרון שלו, לפני שהתרסק על קרקע המציאות, היה לבנות את כדור הסלוטייפ הגדול בעולם.


כל פרוטה שהרוויח (שמרטף כלבים), דמי כיס (מאיתנו ההורים ומהסבא וסבתא שלו) הוציא על קניית סלוטייפ והוסיף עוד ועוד שכבות לכדור. להמשך קריאה

תרופות סבתא
יש לי שלושה זכרים בבית (בעצם ארבעה, אבל את שנוזל לא ניקח בחשבון): בעל ושני מתבגרים.
לא משנה בני כמה הם, הם פשוט נולדים היפוכונדרים (אצלי בכל מקרה.)

אצל בעלי, כל כאב שריר בחזה זו התקפת לב בפוטנציה.

אצל הבן השני, כל פצעון בפרצוף זו צרעת המצריכה טלפון בהול אלי: אימא, תקבעי לי תור!להמשך קריאה


רוח ומים
קרה לכם פעם שהייתם בבית (או בחדר) שנתן לכם תחושת נוחות, או לחילופין, רציתם לברוח ממנו, כל עוד נפשכם בכם?

חשבתם פעם: מה משפיע על כניסת לקוחות לעסק מסוים לעומת עסק אחר שלא נכנסים אליו ?להמשך קריאה

בחוץ, אבל בפנים
כשבתי התגייסה לצבא היא בכתה ברגעי משבר :"אני מתגעגעת לאוכל של אבא שלי!".
המאכלים היחידים בהם אני נוחלת הצלחה בהזנת המשפחה הם: פרנץ'-טוסט, פנקייק, נזיד ירקות ופירה.

אני ממש משתדלת, אבל איכשהו תמיד שוכחת את העוף בתנור ואת תפוחי האדמה על הגז. להמשך קריאה

מלארק רייז לקנדלפורד
לארק רייז הוא כפר קטן, השקוע בעבר.
קנדלפורד היא עיירה השועטת אל פתחה של הקידמה.
לורה טימינס עוזבת את לארק רייז והולכת לעבוד במשרד הדואר של קנדלפורד... להמשך קריאה

דרוש יועץ גידם
כשלקחתי על עצמי לכתוב את הפוסט הזה, הכנתי את עצמי נפשית לפוסט יבש ונטול הומור.

סתם לצורך התרגיל גיגלתי (בגוגל) -"בדיחות על יועץ ארגוני".
להלן חלק מהבדיחות שעלו. לפחות שנצחק לפני שנתחיל ברצינות.

למשרת יועץ ארגוני נוספו כישורים נחוצים ובינהם הדרישה – על היועץ להיות גידם.
המועמד שנבחר בסופו של דבר שואל את המנכ"ל מדוע נוספה הדרישה הזו.
עונה לו המנכ"ל: "כי נמאס לי לשמוע בכל עצה- מצד שני ( On the other hand)".... להמשך קריאה

איי בני אלמוות
אני מזמינה אתכם לטיול במזרח הרחוק. טיול קטן בסין.

טיול קצר של אסתטיקה, בוטניקה, פילוסופיה ועיצוב גנים.

הסינים טיפחו ועצבו גנים כבר לפני יותר מאלפיים שנה.
במשך הזמן, חלו שינויים בעיצוב הגנים ששיקפו את השינויים שעברה סין עצמה – בתרבות ובהשכלה.


עיצוב הגן הסיני הקלאסי מכיל בתוכו את התרבות והידע הסיניים: פילוסופיה, אדריכלות, אסתטיקה, בוטניקה, הנדסת משאבי מים וסביבה ועוד להמשך קריאה

סופות בעולם הוירטואלי
אחד הדברים שמסקרנים את תעשיית השיווק וקידום האתרים הם עדכוני האלגוריתם התכופים של גוגל.

כל כמה חודשים יוצאת גוגל עם עדכון אלגוריתם חדש שמרעיד את העולם הוירטואלי הזה, משנה את מיקומי האתרים וחורץ את גורלם.

ממש כמו השמות הניתנים לסופות בארה"ב, כל עדכון נולד עם שם ומעורר את הסופה הוירטואלית שלו.... להמשך קריאה

בנוסף, אני מתארחת בשני בלוגים נוספים באותו הפרויקט


כרוניקה של סוף ידוע מראש
חשבתם פעם על כל אותם סלבס שמתחתנים/מתגרשים שוב ושוב?

מה יוצא להם מזה? הרי זו כרוניקה של סוף ידוע מראש (ברוב המקרים).
מי שירפדו את כיסיהם מכל זה, הם עורכי הדין שמטפלים בגירושין שלהם.... להמשך קריאה

והמלך עכברוש רודה בהם ביד רמה
כשהייתי ילדה, העולם היה נטול אינטרנט. הערוץ הראשון שלט בכיפה (לא היו אחרים) ולוויין או כבלים לא היו אפילו בדמיון.
הבילוי העיקרי בשעות הפנאי היה קריאה.
במשך שנותי קראתי המוני ספרים כשרובם היו ספרי מתח, מסתורין ואימה.... להמשך קריאה

מכבסה קטנה ומטריפה
בפרס "עקרת הבית המושלמת" לא אזכה לעולם. אני פשוט שונאת לנקות, לבשל ושאר מלאכות הבית…

אבל יש תפקיד אחד בבית שהוא רק שלי, אותו אני עושה בכיף – "מכבסת, תולה"… להמשך קריאה

ג'קוזי, שתי חתיכות ומועדון קשישים
תודו, אין יותר רומנטי מלבלות עם בן/בת הזוג בג'קוזי בחצר הבית, נרות על גדות הבריכה ויין צונן ליד.
כ- "TV-קוהוליק" (אוהבים אותך סוזי…) ראיתי כבר לא מעט ג'קוזי ובריכות ספא שמככבים בסרטים וסדרות.
לעיתים בקטע רומנטי, לעיתים בקטע פלילי (סטייל CSI וגופה צפה)... להמשך קריאה


יש זמן ומקום לכל דבר
מה לא נעשה על מנת להראות יפות?
ננעל נעליים גבוהות עקב, נלבש מחוכים, נזריק רעלים לשפתיים, נמתח את העור, נקצר את האף ובעצם, מה לא?

לטייל בעולם מבלי לקום מהכסא
פעם אחת בחיי נסעתי לחו"ל. זה היה בירח הדבש שלי ונסענו, בעלי הטרי (דאז) ואני ללונדון.
מאז, כאשר כבר ב-20 לחודש חיים רק על אדי משכורת, נשארנו בארץ.

היום, בזכות קבוצה של צלמים רוסיים וחובבי נופים, לא צריך להתחנן למנהל הבנק ולעבוד שעות נוספות. אני יכולה לטייל כמעט בכל מקום בעולם, לסייר בכל האתרים החשובים, מכל זווית אפשרית, ממש כאילו ביקרתי שם.
[מה שמעניין, טיול מאורגן לגיאורגיה לא מצאתי (נקמה אישית בהם?)... להמשך קריאה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה