29.12.2012

מן היקב ומן הגורן

הדבר האהוב עלי ביותר בחריזה הוא האתגר.

לפצח תכשיט, לחרוז תכשיט לא קל, לשנות תכשיט עם touch אישי, ליצור בעצמי.
יש לי יותר תכשיטים מותחלים מאשר גמורים.
בשל חוסר הסבלנות שלי, הפתיל הקצר והחשק שיורד להמשיך תכשיט לאחר שהאתגר מוצה, נשארתי עם המון קומפוננטים - חלקי צמיד, חרוזים מחרוזים, חלקי ספירלות וכד',  שישבו וחיכו בבלגן להפוך לתכשיטים.

לאחרונה נדלקתי על יציקות ואלמנטים ממתכת, והלכתי שבי אחרי העבודות המדהימות של מיטל (מיט-מיט) מהובי כ"ס.

התחלתי לשלב בין אלמנטים שחרזתי, מתכות, שרשראות וכל הבא ליד - "מן היקב ומן הגורן".
שילוב אלמנטים חרוזים, עם יציקות מתכת, שרשראות, אפילו חלקי סוטאש, מקרמה ועוד הפכו למניה החדשה שלי ומתאימים להלך הרוח שלי, זה שקצר ממש בסבלנות ומחפש כל הזמן אתגרים וריגושים חדשים.

לצערי אין לי הרבה תמונות מהתכשיטים שלי, לכן אשתמש בשירותי הרשת וביצירות של אחרים, על מנת לתת טעימה קטנה לשילוב של אלמנטים שונים בחריזה, אלמנטי מתכת וכד', לכדי יצירת תכשיט שלם.

נתחיל עם "חרוזים מחרוזים" ו/או ספייסרים
לכמה מאיתנו אין מלאי של "חרוזים מחרוזים" שחרזנו כי התלהבנו ואז לא ממש ידענו מה לעשות איתם?
פשוט קחו כמה כאלה, בצבעים וסוגים שונים וחברו בינהים בשרשראות מתכת, יציקות, השחלה שוטה, קטע ספירלה ועוד, כיד הדמיון הטובה עליכם.










ספייסרים על רצועות עור - מאוד אין ועכשווי.


פרחים אינם יפים רק בטבע.

שלל פרחים צבעוניים, על מצע של נטינג, פיוטה או סתם פרח משולב עם שרשרת, פשוט נהדר בעיני.

הנה שרשרת שלי, בה שילבתי פרח RAW (יש סדנה עליו בבלוג, כאן) עם אלמנטים חרוזים אחרים, וסתם השחלת חרוזים אחרים.

שלל פרחים שהכנתי ולא ידעתי מה לעשות איתם, חוברו יחדיו לשרשרת וצמיד

אלו, כבר לא שלי...









לבילובה, או בשמה האמיתי Marie Geraud, ליין מאוד מיוחד המורכב מאלמנטים עם שיבוצים. קחו לכם כמה אלמנטים וחברו לשרשרת, צמיד- מה שבא.
לקחתי כמה אלמנטים שלה והכנתי צמיד.

הבאים, אינם שלי




עיגולים, משולשים, מרובעים ועוד שלל צורות גיאומטריות לא צריכות להופיע רק בבחינות הבגרות, אפשר לשלבם יחד לתכשיטים נהדרים.









התחלתם ספירלה ונשבר לכם באמצע? או שאולי נגמרו החרוזים והתעצלתם ללכת לקנות עוד?
קחו את מה שכבר חרזם, צרפו שרשרת מתכת, חרוזים אחרים ומה שיש וצרו תכשיט ...



קחו לכם מוטיב חוזר בשרשרת/צמיד וצרפו לשרשרת, אלמנטים אחרים וכד'.
הנה דוגמאות לתכשיטים המורכבים מאלמנט שחוזר על עצמו שניתן לחברו לאלמנטים אחרים.

לקחתי אלמנט אחד של אלהמברה, קטי מיטשל, חיברתי לאלמנטים מיוצרות אחרות, עם רצועות שרשרת ויצרתי שרשרת ארוכה. אין לי תמונה לצערי, אז הנה האלהמברה המקורי


עוד דוגמא לתכשיט שניתן להשתמש באלנט בסיסי ממנו - Crystal Mosaic Bracelet by jaycee

יש עוד אינספור אפשרויות והנה עוד קצת, בלי כותרת. דמיינו בעצמכם ונסו.

מוטיבים מ-RAW בשכבות

יציקת מתכת קטנה עטופה חלקית בחריזה

חלקי סוטאש מודבקים לצמיד עור

מיקרו-מקראמה, ליפופים ומתכות

פנסיו לקחה ינשופים, חיברה לצמיד/שרשרת - איזה יופי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה