22.11.2012

ונעבור לפרסומות

אין ספק, הפרסום הוא התחום השולט בעולם.
הפרסומות קיימות כמעט בכל מקום ומקוריות ויצירתיות זה שם המשחק. עם כמות הפרסומות שקיימות על הפרסומת להיות   ייחודית על מנת שיזכרו אותה.
פרסומות בתחנות האוטובוס הן דרך מצויינת ליישם זאת  - לאנשים הממתינים אין יותר מדיי מה לעשות, התחנות נמצאות בד"כ במקומות מרכזיים ואם הפרסומת מספיק יצירתית היא מושכת את תשומת ליבם של הולכי הרגל שבסביבה.

איקיאה

מקדולנדס - קפה חינם מה-20 באפריל עד ה-3 במאי


משפחת סימפסון, הסרט

עוד, תוכלו לראות בקשור הבא


שטח הפרסום הגדול ביותר - הרחוב.
פרסומות אשר משתמשות בעצמים הקיימים בנוף, מכונות "פרסום גרילה" על שום היותן בלתי קונבנציונליות.
הן דורשות תחכום, יצירתיות ושימוש בכלים הנתונים.
עידוד השלכת פסולת לפח

חופשת סקי מוזלת ומיידית

ברקוד של רשת חנויות

גרינפיס לילדים רעבים


עוד, תוכלו לראות בקשור הזה.


כולנו משתמשים במעליות על בסיס יומיומי ולכן הפרסומאים רואים בהן עוד אמצעי להגיע אלינו,  הצרכנים.

קידום הסרט סופרמן

העלאת המודעות לכושר ובריאות

עורכת דין לגירושין

עוד מעליות, פה

יש גם פרסומות עם מוסר השכל



יש פרסומות שיקרעו אתכם מצחוק (לפעמים...)

כך משיגים פוקוס אוטומטי

פרסומת לאטמי אזנים - מעולם לא ישנת כל כך טוב

הגיע הזמן לעבור למזון דיאטטי לכלבים

אם בא לכם עוד, המשיכו כאן וחזרו הנה.

הנה פרסומת מצחיקה לספקטוורס, חברה לבדיקות עיניים. הסלוגן של החברה הוא:"היית צריך ללכת לספקטוורס...



פרסום הוא פעולת תקשורת מתוכננת, המיועדת להעביר מסר אחד או מספר מסרים מצומצמים לקהלי מטרה רחבים, לרוב באמצעות ערוצי התקשורת המסחריים. 
מטרותיו העיקריות של הפרסום הן יידוע, שכנוע, איזכור, חיזוק עמדות והנעה לפעולה.

 הפרסום נכלל בתמהיל התקשורת השיווקית של העסק (הכולל גם יחסי ציבור, קידום מכירות, שיווק ישיר ומכירה אישית).

האמצעים המשמשים לפרסום, נבחרים בהתאם לנושא המפורסם ולאופיו של קהל היעד, תוך התחשבות במגבלות התקציב. את האמצעים הנפוצים ניתן לחלק לשניים - אמצעים מסורתיים  ואלטרנטיביים.

האמצעים המסורתיים המשמשים לפרסום המגיע להמונים ובינהם: עיתונות, רדיו, טלוויזיה, קולנוע, תחבורה ציבורית, שילוט חוצות, אינטרנט וסלולרי.

האמצעים אלטרנטיביים משמשים בעיקר לקידום מכירות והעלאת מותג לתודעה : דיוור ישיר, קטלוגים, גלויות, פרסום דיגיטלי (שלטים אלקטרוניים ו/או מסכים דיגיטליים) ושיווק מפה לאוזן (ויראלי).


פרסום באינטרנט הוא אחד מאמצעי הפרסום והשיווק הצומחים בעולם המדיה.
פרסום באינטרנט הוא תחום חדש יחסית ובשל כוחו ההולך וגובר של האינטרנט, בעלי עסקים אינם יכולים עוד להרשות לעצמם להתעלם ממדיום זה ולהסתפק בפרסום הקלאסי. 
הפרסום באינטרנט הולך ותופס תאוצה בעיקר הודות לאפשרות של המפרסמים לבחון כל העת את האפקטיביות של התקציב אותו הם מפנים לאינטרנט. מדידת התוצאות ובחינתן היא זו שמאפשרת למעשה להגיע כל העת לקהל יותר ממוקד ויותר מפולח וחוסכת כסף רב למפרסם.

חלק ניכר מאתרי האינטרנט פתוחים לגלישה ללא תשלום, והמודל העסקי של האתרים המסחריים שבהם מבוסס על הכנסות מפרסום. גם אתרים שנבנו מלכתחילה ללא כוונת רווח משלבים לעתים פרסומות, כדרך לקבלת הכנסה מסוימת.

על שיטות הפרסום באינטרנט - כאן

טכניקות הצגת הפרסום באינטרנט
באנר - רצועת פרסומת המוצגת לרוחבו או לאורכו של דף האינטרנט. זהו אחד מאמצעי הפרסום הפופולריים ביותר באתרי האינטרנט. 
פופ אפ  קודם לגישה לדף אינטרנט שביקש הגולש (או במקביל לה), מוצג לגולש חלון נוסף, ובו פרסומת.

מודעה זעירה - בשולי הדף מוצגת מודעת מילים זעירה, שעיקרה קישור למפרסם וכעשר מילים המתארות את השירות המוצע.

קישור ממומן - מנועי חיפוש מציעים הצגת תוצאות בתשלום בראש תוצאות החיפוש שהם מציגים.

שיווק באינטרנט והרשמות מדפי נחיתה תופסים כיום נתח משמעותי ועיקרי בעולם השיווק, אם מדובר בהפעלת קמפיין באנרים, בפרסום בגוגל אדס או באפילייטס. מעבר לאפקטיביות הגבוהה של הלידים המגיעים דרך גוגל והאינטרנט בכלל, השליטה בתקציב השיווק והפרסום הרבה יותר טובה כאשר הינכם יכולים לבחון עלות ממוצעת של כל מבקר באתר, נרשם או מתעניין.(המשך קריאה-כאן)





פעילות השיווק האינטרנטית הנפוצה והמקובלת ביותר כיום היא איסוף לידים איכותיים של לקוחות.
לידים באינטרנט הם למעשה פיסות מידע רלוונטיות שעשויות להיות פוטנציאל ללקוח שסוגר עסקה.
לידים איכותיים משמעותם הרחבה של מעגל הלקוחות של העסק.






אז מה זה בכלל ליד ליד?
לידים אלו ההפניות שמגיעות לדפי נחיתה וממלאות את הטופס. זה היעד של הפרסומות ברוב האתרים
לידים הם בעצם לקוחות פוטנציאלים לעסק אשר מתעניינים במוצרו\או בשירות שהאתר מציע.
הלידים מגיעים מקפיינים מכוונים ברשת ע"י דפי נחיתה ואתרים ו\או באיסוף לידים מהשטח ע"י דיילים יעודיים לכך.
 הליד מהווה כניסה לבית הלקוח אך מהכניסה הכל תלוי אך ורק באיש המכירות וביכולותיו.


מקורות
ויקפדיה, actvtec, בא במייל
seoweb, Zebra Crm