21.7.2012

סביב העולם - קרואטיה


רפובליקת קרואטיה היא מדינה בצורת חצי סהר השוכנת בדרום אירופה, ומשתייכת לקבוצת מדינות הבלקן אשר שוכנות באזור הדרום מזרחי של אירופה באזור הרי הבלקן
קרואטיה גובלת עם הונגריה בצפון, סלובניה בצפון מערב, סרביה במזרח, מונטנגרו בדרום מזרח, בוסניה והרצגובינה במזרח ובדרום, וכן עם הים האדריאטי במערב. (להמשך קריאה)

קרואטיה הינה יעד אידיאלי לטיול ברכב שכור. נופים מדהימים ביופיים, נהיגה קלה ובטוחה, כבישים חדישים ונוחים, שילוט ברור וקריא המופיע בשפה האנגלית הופכים את הטיול בקרואטיה לחוויה אמיתית.
משך הזמן הרצוי לטיול ברכב שכור בקרואטיה ובאזורים הגובלים איתה הוא בין 7 ימים ל 11 יום. רצוי להתחיל את מסלול הטיול במרכז קרואטיה כלומר זאגרב, לנוע צפונה או מערבה, ואז להדרים ולסיימו בדוברובניק שבדרום, לחילופין ניתן לבצע את המסלול באופן הפוך, להתחילו בדוברובניק ולסיימו בזאגרב, אין עלות נוספת עבור לקיחת הרכב בזאגרב והחזרתו בדוברובניק או הפוך שכן מדובר בשתי ערים שונות השייכות לאותה מדינה.
 ניתן לצאת מגבולות קרואטיה לכל הארצות השכנות ובכלל זה סלובניה, מונטנגרו, בוסניה הרצגובינה, אוסטריה ואיטליה ללא תוספת תשלום. יש להציג דרכון בנקודות הגבול במעברים בין המדינות. (מתוך "סביב העולם - תיירות ללא גבולות")


קצת על התרבות וההסטוריה - כאן

ולעניינו - תכשיטים.
משיטוט קליל ברשת  הרבה תכשיטים עם מתכות, אבנים, עור וכד'.  מעט מאוד חרוזים-כמו שאנו רגילים.

על התכשיטים המסורתיים - כאן


http://www.dadascandy.com
http://pinterest.com/pin/257479303666265942/
http://design-milk.com/mirta-jewelry/
קישור


http://www.ceebiz.net/

http://thecarrotbox.com/news/0802.asp

קישור
קישור
קישור
קישור





http://www.shebreathes.com/blog/jewelry/
קישור
קישור


קישור

תכשיטי פילגרי

נסיעה טובה

חופשה נעימה

תגובה 1:

  1. תודה על הטיול הקטן שעשית לי בקרואטיה:)

    השבמחק