27.6.2012

נכנסים לעסקים - כרטיסי בקור, פליירים, עלונים, ברושרים

כרטיס ביקור הוא כרטיס המכיל פרטים מזהים ופרטי התקשרות של אדם, ומשמש להעברה מהירה ונוחה של פרטים אלה לאנשים שאותם הוא פוגש.




הוא עשוי בדרך כלל מנייר עבה, צורתו מלבנית וגודלו המקובל 9x5 ס"מ, ניתן להכניסו לארנק או לכיס.
הכרטיס כולל פרטים מינימליים הקשורים בבעליו של הכרטיס: שמו ושם משפחתו, מקום פעילותו (כולל לוגו) ותאור התפקיד שהוא נושא, והדרך להתקשר אליו בטלפון, במכתב או בדוא"ל.


כרטיס הביקור משמש מנהלים ונושאי תפקיד ייצוגי בארגונים (כמו אנשי מכירות, מנהלי מחלקות ועובדי מינהל בכירים). בפגישה עסקית עם איש קשר (לקוח, ספק, תורם וכדומה), ימסרו הנפגשים זה לזה כרטיס ביקור, במטרה לאפשר תזכורת ויצירת קשר עתידי. 

כרטיס הביקור מהווה מרכיב ייצוגי בדרכו של הארגון והאנשים הפועלים בו.
לכן רבים משקיעים מחשבה רבה ביצירת כרטיס התואם את תדמיתם ואת שאיפותיהם העסקיות.
השקעה זו יכולה להתבטא בעיצוב הגרפי של הכרטיס, בחומרים ממנו הוא עשוי (נייר משובח או פשוט, פלסטיק, או כרטיס מגנטי), בהוספת תמונה או רכיב גרפי אחר, בתימלול פשוט או מתוחכם, בהוספה או הדגשה של פרטים רלוונטיים.

כרטיסי ביקור נעשים במגוון רחב של צורות, הם יכולים להעיד על תרבויות מקומיות ועל אופיים העסקי של ענפים שונים, והם מהווים פריטי איסוף של אספנים ברחבי העולם.

לא חייבים ללכת לבית דפוס כדי לייצר כרטיסי ביקור. מי שמעוניין להכין כמות קטנה של כרטיסים באיכות סבירה מאוד, יכול לעשות זאת בעזרת מעבד התמלילים Word ומדפסת פשוטה.עשו לכם כרטיס ביקור - כאן

גם לנו מגיע כרטיס בקור, לא?

אתרים להורדת פורמטים של כרטיסי בקור לתכשיטים/יוצרים ולרעיונות
freeflyerstemplates

blossomgraphicdesign  
http://www.vector-eps.com

zazzle


לחצו כאן
נעשה כאן
לחצו כאן
לחצו כאן


לחצו כאן

בא לכם להשתעשע וליצור לכם כרטיס בקור?



http://www.golyar.co.il/engineV5.asp?cat=859877445
דפוס גוליר

לתכשיטים/חרוזים


דפוס גוליר
  
פליירים, עלונים, brochure 
עלון או עלון פרסום (גם: פְלַיֶיר, מאנגלית: Flyer) הוא אמצעי פרסום המיועד לפרסם אירועים, שירותים או עסקים.
בדרך כלל, זהו עמוד אחד או יותר של תוכן שיווקי וגרפי המיועד לצורכי קידום מכירות.
עלונים הם למעשה צורה של שיווק המוני או בקנה מידה קטן יותר, צורה של קשרי קהילה.


פרסום באמצעות פליירים פועל בשיטת השיווק הישיר ומאפשר ליצור קשר ישיר עם הלקוחות הפוטנציאליים.
הדפסת פליירים יכולה לכלול טקסט ו/או תמונות וניתן לעצב אותם במגוון כמעט אין סופי של נייר, פונטים, עיצובים, שילובים, צבעים ורקעים כך שכל אכל יכול למצוא את הסגנון והתוכן המתאימים לו.

* כדאי לחשוב על דבר מה בעיצוב שילכוד את עינו של מקבל הפלייר.
* חשוב לשים לב לנייר שעליו נעשית הדפסת פליירים; הנייר הינו שותף חשוב ביצירת הרושם שהפלייר עושה על המקבל.
* צבעים, פונטים, רקע, תמונות - מרכיבים חשובים של פליירים מוצלחים ויעילים.



קישור

קישור











ועם קריצה



http://www.golyar.co.il/

טמפלטים להורדה חינמית - כאן, כאן, כאן, כאן


מקורות
ויקיפדיה
Ynet