27.5.2016

לא רק לתופרים/תופרות - עגילים, תליונים, צמידים, שרשראות ועוד

פרק א', ב', חיות, פרחים וקיץ

בפוסט זה - תכשיטי סוטאש לפי סוגים: עגילים, צמידים, שרשראות וכיו"ב.

עגילים




האהובים עלי ביותר בתכשיטי הסוטאש, הם העגילים, בעיקר כי איכשהו לא הגזימו בהם (אם אתם מבינים למה אני מתכוונת)

אפשר להכין אותם בכל גודל אפשרי, וכמו שכבר ראינו, לשלב כל מה שרוצים בהם.

אבל, למרות גודלם/יופיים, נראה לי שעבודת הגימור קשה יותר, מה שמוריד מעט בערכם בעיניי.


הנה כמה קשורים מיני רבים להדרכה- כאן, כאן





תליונים



כל עגיל יכול להפוך תליון, כל תליון יכול להפוך עגיל...

את התליונים אפשר לתלות על שרשרת חרוזה, על סרט תחרה, על שרשראות ממתכת, סרטים ואפילו על שרוכי הסוטאש.



.



AleksandraMaria - biżuteria z pasją: Toledo - naszyjnik:

שרשראות



בכנות, מרבית השרשראות שראיתי בסוטאש, למרות היותן עבודת אמנות של ממש, הן יותר מדי בשבילי (ואיני מדברת על העבודה שיש להשקיע).

אבל, אחת השרשראות הכי יפות שראיתי (הלוואי והייתי מגיעה לרמה להכין משהו בסגנון) היא השרשרת הזו - משהו שנראה כמו ספירלה. מדהים!









צמידים





כולם כבר יודעים שאני מתה על צמידים, צמידי סוטאש הוספו לקטגוריה הזו.







מבין הצמידים, תפסו את עיני הצמידים הבאים - אני חייבת לנסות!!!

Soutache Waves Bracelet Tutorial:

גם סוטאש וגם מקרמה

פחות מתחברת, אבל איזה יופי, אה?


soutacheBrace:
Colorful Soutache Cuff by Ozdoby Ziemi:

חרוז מחרוזים







לא תאמינו, אבל יש גם מעין חרוז מחרוזים מסוטאש

נראה לי ים עבודה ולמרות היופי, אני אוותר על הסגנון  בשלב זה.




סיכות דש

אביזרים לשיער
סיכות, קשתות, סרטים...
.:


Trampas Bisuteria:

ולמי שיש סבלנות של ברזל - סטים



Fairy drops soutache jewelry:


*** כל התכשיטים ועוד, בלוח הסוטאש שלי

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה