14.1.2015

"כמעט תריסריון" שלי


אם אתם עוקבים אחרי הבלוג שלי, אתם ודאי זוכרים את התכשיט שהצליח להוציא אותי מה"חרדות" מגופים גיאומטריים - התכשיט של Karine Saysana שנקרא Platonic Solid Manipulation

Vote for your favorite BeadDreams finalist! - Bead&Button Magazine Community - Forums, Blogs, and Photo Galleries

ישבתי, חרשתי את הרשת, הוצאתי סדרת פוסטים ובסוף יש לי תוצר - כדור מחומשים משלי.
אני מתנצלת מראש על איכות התמונות, די קשה לצלם את הכדור ואריאל שלי לא צלם מדופלם.

ראשיתי, חרזתי רק כדור אחד עם חרוזי 15/0 ולא דליקות. גם ככה, זה לא ממש קטן.
עדיין יש חוטים כי טרם החלטתי על מה להשחיל את הכדור.

השתמשתי בשני צבעים של חרוזים כי זה היה סיוט בלי (עם 15/0 נורא קשה לראות איפה הקודקודים נמצאים).
אפשר כמובן להכין כדור שלם, 12 מחומשים ואז זה ממש גוף אפלטוני, תרסריון או באנגלית Dodecahedron 

File:Dodecahedron.gif

נתחיל ממבט על - שימו לב למחומש ב"חור" הכדור.
זה החור דרכו אשחיל שרשרת, אני חושבת שאלך על ספירלת קרושה.


מבט מהצד



מושחל זמנית לחלוטין על רצועת עור


והכדור באוויר (מטושטש, נסו אתם לצלם בתנועה)


זהו.

ניתן להכין כמובן כדור עם מחומשים שונים בגודלם (אצלי כולם שווים).
האתגר הבא שלי הוא להקטין את הכדור עוד יותר (דרך אגב, הכדור נראה הרבה יותר גדול בתמונות מאשר הוא במציאות)

איך הכינותי?
בקרוב ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה