3.5.2013

אישה אחת ברשת - פוסטים חדשים

מהאנדינים ועד נהר הסן
אחוד לכם חידה.
מה המשותף בין האינואיטים, משחק אירופאי מהמאה ה-19, דון קישוט ונהר הסן? קראו עוד, כאן

הנה באה הכלה

לכל עדה, לכל עם – יש את מוסיקה מסורתית המייצגת את השורשים התרבותיים שלהם.
לכל עונה, לכל תקופה – יש הלהיטים המקפיצים שלה.

אבל כמעט בכל חתונה נשמע את מארש החתונה.... קראו עוד, כאן

פרס נובל לממציא

מכיוון שאני גרה בדירה שכורה ( וכאמור אין לי ממש כשרון בתחום), האופציות שלי לעצב את פנים דירתי שואפות לאפס. קראו עוד, כאן

והרי את מקודשת לי בסוטאש זה

מהרגע שהוא ירד על ברכיו והציע, מתחילה הספירה לאחור... קראו עוד, כאן

לפני שתתחתן, פקח עינך לרווחה

בנג'מין פרנקלין אמר פעם:
"לפני שתתחתן, פקח עיניך לרווחה. לאחר החתונה, סגור אותן למחצה".

מי שמתעתד להינשא, זקוק להיכנס לנישואין כשעיניו פקוחות לרווחה.
למרות הקלות הבלתי נסבלת של הגירושין במאה שלנו, נישואין הם מחויבות לכל החיים... קראו עוד, כאן

מילים מילים וכך גם המעשים
תקראו לי סניטמינטלית, תקראו לי שרוטה.
אני שומרת כל פתק, ברכה, ציור שקיבלתי מהקרובים לי.
אם זה שיר אהבה שכתב לי בעלי, מעטפה עם ברכה מהורי (במעטפה היה כסף שמזמן נמוג), פתק שהיה צמוד על דלת המקרר ("אל תשכחי לקחת את האוכל לעבודה"), ציורים מכל הגילים של הילדים… בעצם, מה לא? קראו עוד, כאן

נפש בריאה בגוף בריא
כתב הרמב"ם בספרו: "כל המנהיג עצמו בדרכים אלו שהורנו אני ערב לו שאינו בא לידי חולי כל ימיו עד שיזקין הרבה וימות ואינו צריך לרופא ויהי גופו שלם ועומד על בוריו כל ימיו"... קראו עוד, כאן

מי נתן לך רישיון?
נשים אינן יודעות לנהוג, כך לפחות טוען המין החזק.
רוב הנשים מסכימות כי הגברים מעורבים בתאונות דרכים יותר מהן.
הן נוהגות בזהירות גבוהה יותר ומעורבות בפחות תאונות. כך לפחות טוען המין היפה.
ובכן, זהו אחד הנושאים השנויים במחלוקת.
הסוגיה הזו שמעניינת באופן טבעי את חברות הביטוח, מעלה שוב ושוב את הוויכוח הישן שמעסיק את תושבי כדור הארץ, עוד משחר המכונית הראשונה... קראו עוד, כאן

עוד פוסטים בבלוג "אישה אחת ברשת", תחת פרויקט "חיים ברשת".
אתם מוזמנים.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה