10.9.2012

הפסקת קפה - מה חדש ספטמבר 2012

בפוסט הקודם עשינו הכרות עם "הפסקת קפה" - אתר מפנק לרגעים הקטנים של החיים.

מדי פעם אביא לכם אזכור לכתבות החמות והחדשות באתר.
לארגן לילד יום הולדת לבד ולהישאר בחיים

אחד מגיבורי התרבות הגדולים והפופולאריים בקרב הילדים הוא, כמובן, הארי פוטר, הקוסם הצעיר והנערץ.
גם מי שלא קרה את הספר או  ראה את הסרט  מכיר את הנושא ואת הנפשות הפועלות.

יש ילדים שהם ממש אוהדים שרופים של הדמות, הספרים והעולם הזה בכלל, ועבור אלה יכול להיות רעיון נהדר לערוך יום הולדת בנושא הארי פוטר....

(לכתבה - כאן)




סולידי עם קריצה
לכותבת פינה קבועה "סודות מהארון של לירון"

"בדרך כלל אני מעריכה צבע וקומפוזיציה והלבוש שלי מוחצן. אבל לפעמים אני הולכת גם על מראה יותר סולידי. כשזה קורה אני כמובן חייבת “לפצות” על השמרנות בתכשיט או נעליים בולטים. זה מה שבחרתי לעשות בלוק הבא. הבגדים כשלעצמם קצת משעממים (בעיני), אך התכשיט והנעליים מפצים..."

(לכתבה - כאן)

 
שיטה לניהול נכון של זמן: איך עגבנייה שינתה את חיי

חלק מפינה קבועה  בנושא בלוגים, אינטרנט ומחשבים.

מומחית לענייני בלוגים ומדיה חברתית, בת’ היידן, והפעם עם שיטה פשוטה וערמומית לניהול נכון של הזמן שלנו.

"במשך חודשים נאבקתי בכדי “להספיק דברים”. ניסיתי לערוך רשימת מטלות, פיתחתי שיטות שונות לארגן את תיבת הדוא”ל, הקשבתי למוסיקה מרגיעה תוך כדי עבודה וקראתי מגוון ספרים על התייעלות והספק...."

(לכתבה - כאן)


עוגת אצבעות

" נכון שטרנד “עוגות ההפתעה” כבר היה בארץ הרבה לפני, אבל מי שהביאה את הטרנד הזה לתודעתו של הקונדיטור הצעיר שלי, היא דווקא קרין גורן באחת התוכניות האחרונות שלה, ואת השם הוא כבר המציא לעוגה לבד…מדובר בעוגה (אני בחרתי לעשות עוגת שוקולד עסיסית ועשירה), מצופה בשוקולד (אני בחרתי להכין גנאש עשיר ולהקציף אותו למוס – למלא את העוגה מבפנים ולצפות מבחוץ…), מעוצבת כשמסביבה מודבקת מעין “גדר” של אצבעות כיף-כף (ומכאן השם שקיבלה ממנו) ולמעלה מפוזרים שלל ממתקים (אנחנו בחרנו בשוקולד קליק, עדשים צבעוניות ומעט מטבעות שוקולד), כל זה עטוף בסרט מתנה חגיגי!!!..."

(לכתבה - כאן)

כתבות אחרות של אותה כותבת ומתכונים נוספים - כאן

חרוזים, חריזה ומה שבינהם - סוטאש

כתבה מפינה קבועה שלי .

"אם את/אתה תופר/ת, בודאי נתקלת בשרוך/סרט/צמה דקורטיבי המקושט בד"כ בפרחים ותפור על בגדים. הסוטאש משמש בעיקר כגימור וקישוט בבגדים, להסתרת תפרים, בוילונות ועוד. יותר ויותר יוצרים משתמשים בשרוכים האלה ויוצרים תכשיטים מדהימים...."

(לכתבה - כאן)






איך אוכלים עם מקלות אכילה

"איך אוכלים עם צ'ופסטיקס? הסרטונים שלפניכם יציגו שכל אחד יכול ללמוד לאכול עם מקלות אכילה, ולא משנה באיזה גיל. לאחר שנים של שימוש בצ'ופסטיקס אני יכולה להישבע שהאוכל גם יותר טעים ככה...."

(לכתבה - כאן)


עד כאן להפעם, תהנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה